5 Ağustos 2015 Çarşamba

Biraz Müzik #9


Gecikmiş bir yayından herkese merhaba!
Hani bazen karşınızdaki insan en sevdiğin kitap nedir yada bana kitap önerir misin der ya, işte tam o anda aklınıza bir tane bile isim gelmez söyleyebilmek için. Bu  listeler için ne zaman bilgisayar başına oturup sayfayı açsam tam da öyle oluyorum işte. İlk zamanlara göre biraz daha hızlanmış olsam da insan daha çabuk olsun istiyor haliyle. Uzak olmayan bir gelecekte o günleri de görebiliriz umarım :D
Keyifli dinlemeler!


Tom Odell - Can't Pretend(...)
The Temper Trap - Sweet Disposition(...)
The Script - Flares(...)
OldBoy OST - The Last Waltz(...)
Katy B. - Still(...)
Ed Sheeran - Afire Love(...)


4 yorum:

  1. O benim favori gifimdi, pis hırsız. :D

    YanıtlaSil
  2. Sweet disposition'ı bi reklam muzigiyken kesfetmistim. Gercekten reklamlarda cok orijinal parcalar kullaniyorlar. Mesela London Gramar'in Nightcall parcasini da bi reklamda duymustum. Simdi favori parcalarimdan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinledikçe dinleyesi geliyor insanın bu iki parçayı da. Sweet Disposition'ı, 500 Days of Summer filmi ile dinlemeye başlamıştım. Daha ilk anlarda sevdiğim bir parça oldu. Nightcall'u ise Kavinsky sevdirmişti bana. Aklıma düştükçe açıp dinlerim ben de. Fakat London Grammar'ın coverı da hafife alınacak türden değil ^^ Aynı şarkı iki farklı yorum ama ikisi de ayrı sevdiriyor kendini.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...