26 Haziran 2015 Cuma

Biraz Müzik #8


Merhabalar,
Haziranın başından beri sürekli yarın yaparım diyerek ertelediğim bu etkinliği bu gece kesin olarak yapmaya karar verdim. :D Aslında sadece beş on dakikamı alıyor ama tembellik başa bela. Yazmam gereken bir sürü kitap yorumu ve yazar tanıtımı olmasına rağmen ben sürekli yeni bir şeyler okuyor ya da dizi-film izliyorum. Bloğu ilk açtığımızda dizi-film yorumlamayı da düşünmüştüm ama teması kitap olan bir ortamda, ayda iki üç kitap ancak inceleyebiliyorken o işi yapmak çok saçma olurdu. Ne zaman ki düzenli bir şekilde okuduğum her şeyle ilgili yorum yazarım o zaman dizi-film işi mantıklı olur diye düşünüyorum. :D 

Ve burayla çok az ilgilenebilmemize rağmen her gün yeni birilerinin desteğini alıyor, yeni birileriyle tanışıyoruz. Teşekkür ederiz, iyi ki varsınız. :') 

  • Richard Thompson - Dad's Gonna Kill Me (...)
  • King Creosote & Jon Hopkins - Third Swan (...)
  • Arctic Monkeys - Black Treacle (...)
  • Ben Howard - Oats In The Water (...)
  • Wye Oak - Civilian (...)
  • Adamlar - Öyle Normal (...)
  • Kahkül - Ten (...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...