20 Temmuz 2015 Pazartesi

Kitap Yorumu/Alıntılar: Senin İçin | Raine Miller

Kitap Adı: Senin İçin
Özgün Adı: All In
Yazar: Raine Miller
Seri: The Blackstone Affair(#2)
Tür: Yeni Yetişkin, Romantik
Çevirmen: Tuba Özkat
Yayıncı: Yabancı
Sayfa: 264



Yaklaşan tehlike. Uğruna savaşılacak bir aşk. Her şeyini ortaya koyan bir adam. Ethan Blackstone, Brynne'in güvenini kötüye kullanmış ve terk edilmişti. Fakat bunu kabullenmek gibi bir niyeti yoktu. Amerikalı kadınını geri kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdı. Aralarındaki tutku yakıcıydı, fakat birbirlerinden sakladıkları sırlar karanlık, ürkütücü ve her türlü gelecek planlarını yok edebilecek kadar güçlüydü. Şimdi Brynne tehlike altındaydı ve Ethan sevdiği kadının kalbini kazanabilmek için ne gerekiyorsa yapmaya hazır bir adamdı. Onu korumak için göze almayacağı şey yoktu. Onun için her şeyini ortaya koyacaktı. Peki yaptıkları Brynne'i korku içinde yaşamaya sürükleyen geçmişinden kurtararak yeniden onun dokunuşunun sıcaklığını hissetmeye ve güvenini kazanmaya yetecek miydi?



Serinin ilk kitabı olan Çırılçıplak'ı daha önce yorumlamış ve beğendiğimi dile getirmiştim. İkinci kitap olan Senin İçin'i ise çok fazla beklettim ne yazık ki ve açıkçası pişmanlık duymuyor değilim.

Öncelikle şunu belirteyim ki bu kitap Ethan'ın bakış açısından ve kitaba başlamadan önce bu konu ile ilgili hiçbir bilgim yoktu. Okuduğum kitaplarda sadece kadın karakter yerine erkek karakterin düşüncelerini, duygularını da öğrenmeyi çok isterim. Bu nedenle okuma süreci benim için çok daha akıcı ve heyecanlı oldu diyebilirim. Tabii şunu da söylemeden geçemeyeceğim, Brynne yerine olayları Ethan'ın ağzından okumayı daha çok sevdim. Yazar kesinlikle erkek karakterin bakış açısını okuyucuya daha iyi yansıtmıştı. 
Kitabımıza gelecek olursak, ilk kitabın tam da bittiği yerden devam ediyor olaylar. Biliyoruz ki Çırılçıplak'ın sonunda Brynne, kendisinden saklanılan sırrı öğreniyor ve Ethan'a olan güvenini kaybederek arkasına bile bakmadan noktalıyordu ilişkilerini. Daha başlangıçta duvarları yumruklayan, kalbi kırık bir Ethan karşılıyor bizi ve ilk sayfalarda bile Brynne'e olan duygularının yoğunluğunu anlayabiliyoruz. 

''Onunla bir daha asla iletişim kurmamamı söylemişti.(...)Asla, çok uzun bir zamandı. Ona bir ya da iki gün verebilirdim, fakat asla, su götürmez bir şekilde söz konusu bile değildi.''


Uzun bir ayrılık dönemi beklerken yazar bizi sevindiriyor ve aradaki güvensizliklerin yerine odaklanılması gereken asıl tehlikeleri tekrar ortaya çıkarıyor. Hal böyle olunca da Ethan daha fazla dayanamayıp Brynne ile arasını düzeltmeye, onu tekrar koruma altına almaya çalışıyor.

Daha sonra ise Ethan ve Brynne'in hem kendilerini hem de ilişkilerini iyileştirmelerine, aynı zamanda da dışarıdaki tehlikelere karşı Ethan'ın sevdiği kadını korumaya çalışmasına şahit oluyoruz. Tabii sadece bunlar değil, ilk kitaptaki Ethan daha farklı çıkıyor burada karşımıza. Daha korumacı, daha sevecen, daha kıskanç, daha sahiplenici, daha yoğun... Özellikle Brynne'e olan tutumunu, sevgisini gayet iyi yansıtıyordu hiç saklama gereği duymadan. Fakat sanırım olaylar Ethan'ın bakış açısıyla başladığı için daha hareketli ilerler diyordum kitap ama pek umduğum gibi olmadı. Yine de eminim ki serinin devam kitapları çok daha iyi olacaktır. Zira, Senin İçin'in sonlarına doğru yazar bize olası 'bir şeyin' ipucunu veriyor ve eğer bu olasılık olursa -ki bence olacak! :D- üçüncü kitap çok daha hareketli geçecek. *spoilervermemekiçinkendinizortutar* 

Son olarak hoşuma giden birkaç alıntıyı paylaşıyor ve keyifli okumalar diliyorum! :D



'(...)Ve yaptığım şey için benden nefret ediyor olsan bile, ben yine seni seveceğim. Eğer beni görmek istemezsen, ben yine de seni seveceğim. Yine de seni seveceğim, çünkü sen benimsin. Benimsin, Brynne. Kalbimde öylesin ve bunu kimse benden alamaz. Sen bile.'

✦ 'Sanırım aşık olmak insana bunu yapıyordu. Sadece tek bir tedavinin olduğu bir sancı çekmeni sağlıyordu. Brynne benim tedavimdi.'


✦ 'Kadınım arabamda hemen yanımdaydı. Kokusunu alabiliyor, onu görebiliyor ve hatta ona dokunabiliyordum; işte bana o kadar yakındı. Ve günlerdir ilk kez, göğsümdeki kesintisiz sancı öylece kayboluvermişti.'


✦ ''Eğer benimle birlikte gelirsen beni her şeyimle kabul edersin, Brynne. Seninle birlikte olmanın başka bir şeklini bilmiyorum. Ben senin için her şeyimi ortaya koymaya, rest çekmeye hazırım. Ve senin için de öyle olmasını istiyorum.''


✦ ''Korktuğunu biliyorum ama yine de bize bir şans vermeni istiyorum. Senin kaderin yalnız kalmak değil. Senin kaderin benimle olmak.''

4/5




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...