21 Mayıs 2015 Perşembe

Kitap Yorumu: Aşkın Ritmi | Kylie Scott

Kitap Adı: Aşkın Ritmi
Özgün Adı: Play
Yazar: Kylie Scott
Seri Adı: Stage Dive (#2)
Tür: Romantik, Yeni Yetişkin
Çevirmen: Alp Levi
Yayıncı: Yabancı
Sayfa: 320


Kylie Scott, çok satan romanı Aşkın Müziği ile başladığı Stage Dive serisine Aşkın Ritmi'yle devam ediyor. Stage Dive'ın bateristi Mal Ericson, imajını acilen toparlamalıydı, en azından bir süreliğine. Koluna takacağı iyi bir kız bu sorunu çözerdi. Mal, bu planın kalıcı olması niyetinde değildi, ama hayatındaki tek doğru kızı bulmayı hesaba katmamıştı…

Anne Rollins, gençlik hayallerini ve odasının duvarlarını süsleyen rock tanrısıyla tanışmayı hayal bile etmemişti, özellikle de bu koşullar altında: Anne'in altından kalkamadığı maddi problemleri vardı. Fakat yine de partinin vahşi bateristinin sahte kız arkadaşını oynaması için sunulan teklifi kabul etmek pek de iyi sonlanamazdı. Adam ne kadar seksi olursa olsun!.. Değil mi?


Kylie Scott şüphesiz kendi tarzında başarılı bir yazar. Serinin ilk kitabı olan Aşkın Müziği'ni okuduktan sonra bunu anlamıştık. Ama Aşkın Ritmi'ni çok daha sevdim diyebilirim.

İlk kitap yorumumda Malcolm'a olan merakımı dile getirmiştim zaten. Eh hal böyle olunca bol heyecanlı bir okuma süreci olacağından emindim. Fakat bu kadar komik olacağını kesinlikle beklemiyordum. Yer yer yazar öyle espriler yapıyor ki bir süre okumayı bırakıp gülmeyi kesmeye çalışıyordum. 

David'i sevmiştim, evet. Ama Malcolm... Ne söylesem az kalır sanırım onun için. Öylesine deli dolu, enerjik, komik bir karakterdi ki kitap sadece onun için bile okunur. Okurken birçok yerde acaba burada ciddi mi yoksa espri mi yapıyor diye kafa yorduğum da çok oldu. Ve söylemezsem olmaz ben bu kadar çok konuşan bir erkek karakter görmedim! Fakat kesinlikle iyi anlamda söylüyorum bunu. Bu zamana kadar genelde ağır başlı, pek konuşmayan erkek karakterlere alıştığımdan dolayı Mal benim için taze bir nefes oldu adeta.


Kitabın konusuna gelecek olursak, Anne en yakın arkadaşından büyük bir kazık yiyor ve maddi bir sıkıntı içine düşüyor. Moralinin bozuk olduğunu gören komşusu Lauren ise onu Evelyn ve David'in dairesinde olacak olan partiye gelmesi için ikna etmeye çalışıyor. Anne pek hevesli olmasa da o gecelik dertlerinden kurtulmak gözüne cazip geliyor ve partiye katılmaya karar veriyor. Olaylar tam da bu partide patlak veriyor. Daha ne olduğunu anlamadan gençlik hayallerini süsleyen meşhur baterist Malcolm ile tanışma, konuşma fırsatı buluyor. Fakat ne yazık ki pek de beklediği gibi gitmiyor tüm bu fasıl. Ertesi gün Malcolm'un evine taşınması ise tuz biber oluyor her şeye. Anne kendinden habersiz ve çok hızlı gelişen olaylar karşısında şaşkın olsa da Mal ile yaşamayı evden atılmaktan daha cazip buluyor. Tabii bu arada Mal ona yardımcı olmak için ufak da bir anlaşma sunuyor. Anne, Mal'in sahte kız arkadaşını oynayacak, Mal ise maddi konuda Anne'e destek çıkacak. Fakat ikisinin de unuttuğu bir şey var ki, o da ateş ve barutun tutuşmadan pek fazla yan yana kalamadığı...

Oldukça eğlenceli, bol bol güleceğiniz bir kitap olacağını düşünüyorum açıkçası. Mal ve Anne'in arasında geçen diyaloglar öyle güzeldi ki bazıları hala aklıma geldikçe gülüyorum. Malcolm'un sık değişen ruh halleri, çok fazla konuşması ve esprileri başınızı döndürebilir bu arada. Ama Malcolm'dan da daha azı beklenmezdi zaten! :D

Seri her ne kadar bağımsız olsa da ilk kitabı okumayanlar için karakterler belki biraz sıkıntı yaratabilir. Zira ilk kitapta tanıdığımız birçok karakter bunda da var. Bu yüzden önce Aşkın Müziği daha sonra Aşkın Ritmi'ni okumak daha iyi olacaktır okur açısından.

4/5



5 yorum:

  1. Siz de beğendiğinize göre kitaplıktan çıkarılıp okunma vakti gelmiş demektir kızlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beğenirsin umarım! Kafa dağıtmak için bu tür kitapları seviyorum ben genelde *-* Okuduktan sonra görüşlerini öğrenmek isterim :D

      Sil
  2. Bu kitap gibi eğlenceli erkek karakteri olan başka kitaplar önerebilir misiniz? Stage dive serisini beğenerek okudum. 4. olanı ingilizce olmak üzere ama Malcolm kadar yer edinen bir karakter daha yoktu seride benim için. Gerçekten önerilere açığım. Tarihi ya da günümüz, rock star ya da milyoner, liseli, rugby ya da buz hokeyi oyuncusu (siz anladınız beni)... Yeter ki o konuştukça güleyim:D Teşekkürler şimdiden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmhmmm gerçekten güzel bir soru :D İlk aklıma gelen Anlaşma kitabı oldu. Yazarı Elle Kennedy, Yabancı Yayınları. Dex'ten çıkan Duvarların Dili Olsa, Ephesus'un Karmakarışık, Darmadağınık, Sıkı Fıkı kitapları. Başka başkaa... Pegasus'tan Beautiful Serisini de söyleyebilirim. Harika Piç, Harika Yabancı ve Harika Çapkın. Ara ara ikilemde kalsam da sanırım bu seriyi de önerebilirim. Şimdilik bunlar geldi aklıma. Umarım sende seversin :))

      Sil
    2. Ayyy çok sağol çok teşekkürler ama ne yazık ki hepsini okudum:D hatta duvarların dili olsa nın devamı olan tam isabeti bile okudum hatta ve hatta elle kennedy e bayıldığım için logan-dean in kitaplarını ingilizce okudum:D beautiful serisi de ilk bitirdiğim kitaplardandı. karmakarışık darmadağınık sıkı fıkı ona keza... ne yapacağım şimdi ben:D ç

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...